Alla inlägg den 11 april 2012

Av Eva Andersson - 11 april 2012 20:08

Så är påsken över ! Långfredag och påskaftonen tog vi det ganska lugnt på , eftersom vi fortfarande drar med en envis förkylning! Inte har det varit något bra väder heller , både snö och massor av regn har det kommit!

Men på påskdagen passade vi i all fall på att grilla med familjen Castillo och Kocke! Mycket trevligt som vanligt , kvällen avslutades med familje geni , jag förlorade , kan inte förstå det , hmmm , för mycket vin eller skall jag skylla på feber!   

PÅ annadag påsk kom Pappa och Ingerlill över på lite mat , jätte trevligt!! pappa gissade på minst 8 valpar , han har ju själv haft lite kullar med jakthundar !! Vi får väl se !!

Igår så var jag in med Ina för en sista herpes vaccinering, som vanligt jätteduktig. Sköterskan var jättesnäll , för jag frågade om vi kunde göra det ute , vill ju inte ha med någon smitta hem . Och det gick bra !! Tack !!

Igår kom även valplådan in , Ina var så söt , hon hade full koll på vad husse höll på med, satt vid kanten och tittade. Först trodde jag inte att hon ville vara där för när kvällen kom så hoppade hon upp i våran säng , låg lite på min arm och tänk det var första gången i går som jag kände små kicklingar där inne oj vilket spratel !!! UNDERBART !!

Behöver jag säga att jag bara låg och myste !!!!   men sen senare så hoppade hon ner och boade hon in sig i lådan , sötlök !!  

Jag tycker hon är supersöt !!! eller vad tycker ni ??

Bloggar snart igen !!

Kram alla  

Ovido - Quiz & Flashcards