Direktlänk till inlägg 16 april 2012

Bara en vecka kvar !!!!

Av Eva Andersson - 16 april 2012 21:17

Oj nu går det fort ! Ina har bara en vecka kvar om hon ens går hela tiden ut !! Så nu är det förberedelser , så att allt skall finnas till hands om det händer något, jag är lite små pirrig och nervös, men jag hoppas att allt går bra !!

Orkar inte skriva så mycket men här kommer i alla fall lite bilder på tjocka damen !! Mattes hjärta !!!

 

 

Tjock go & rund!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva Andersson - 17 december 2013 21:01


En riktigt God Jul & Gott Nytt År önskar vi er alla ! Tack alla valpköpare för att ni alltid ställer upp på ALLT !! Det värmer en uppfödares hjärta ! Ni kommer från Norr och Söder , ingen tvekar att åka !! Helt otroligt !!Vilket engagemang ! Vi s...

Av Eva Andersson - 9 november 2013 20:53

Vett knappt var jag skall börja ! är ju väldigt länge sedan som jag skrev något ! men med fyra hundar hemma så räcker inte tiden till helt enkelt ....  Det är full fart från morgon till kväll , puh......och mera där till ! känner mig sleten och trö...

Av Eva Andersson - 22 mars 2013 18:45


Ja det gör dom och fort går det ! nu har c-barnen fyllt 11 månader ! tycker inte det var länge sedan dom låg här i valplådan !!  Ni undrar säkert varför jag inte bloggar så ofta ?? jag hinner inte ! sista tiden har jag varit så himla trött på kväll...

Av Eva Andersson - 2 mars 2013 18:12

Kommer på mig själv att det går alldeles för långt mellan ggr jag bloggar ! tiden räcker helt enkelt inte till ! så ni som inte är med i facebook !! Sorry !! Dom senaste veckorna har varit jobbiga , men jag tycker ändå att det gått väldigt bra med ...

Av Eva Andersson - 3 februari 2013 18:24

Är det bara jag som får vårkänslor redan ? Så underbart härligt att det är så mycket ljusare på dagarna !! Man hinner ju så mycket mera känns det som !! Här går dagarna i rask takt och det är ju inte så att man direkt sitter och pillar sig i nave...

Ovido - Quiz & Flashcards