Alla inlägg den 24 april 2012

Av Eva Andersson - 24 april 2012 15:54

Snart fem dygn och dom så växer och frodas för fullt , dom har senaste dygnet gått upp mellan 75 och 100 g, var tvungen att väga om för att kolla om jag vägt fel , men nej då det stämmer. Så skönt att dom ökar. Alla är så runda och fina.

Det är en jädra fart på dom i lådan , kan inte komma ihåg att jag någonsin haft sådana små virvelvindar i lådan!!

Slåss om tuttarna redan fast det finns en åt alla !! Dom har en en himla fart och snitts när dom tar sig fram på sina små fram ben !!

Behöver jag säga att jag nästan bor i lådan !! har jag inte luktat på dom på en stund så får jag abstinens !! ha ha !!

Finns inget underbarare !!

Ina är fortsatt en fantasktisk mamma !! Härligt!!


Här kommer lite kort på dom små !!

       

Ovido - Quiz & Flashcards