Direktlänk till inlägg 6 maj 2012

Dom har öppnat ögonen !

Av Eva Andersson - 6 maj 2012 19:57

Efter några jobbiga dygn förra veckan så mår alla äntligen bra !! Dom små har börjat öppna ögonen , öronen , och är uppe på benen och går lite. Nu går det fort , något nytt händer varje dag , dom har börjat morra , har väldigt mycket olika ljud för sig. Dom är precis som små barn , smakar på allt!! Största tiken har börjat bita sina små syskon.

Dom utforskar lådan för fullt och bestiger Mount Everest några gånger varje dag ( mamma Ina ) !!

Ina är en fortsatt helt otroligt duktig mamma , jag är så stolt över henne bättre mamma kan man inte ha !!!

Jag bor för övrigt i lådan , (nästan ) dom är så fina så det är helt otroligt!! Robban lika så , i fredags när han kom efter några dagar borta så var han såååå valpsjuk, Jag fick äran att åka och handla. När jag kom hem så frågade jag vad har du gjort medans jag har varit borta , ehhh, ingenting , beundrat dom små , vad fina dom är !!!! fick jag till svar !! ha ha !!  Visst är det härligt med valpar !!!

Här kommer lite kort på underverken !


Rump hane myser med mamma!

 

Huvudtiken

Nacke tiken

 


Höger bak hane,  under honom , rump hane,och höger fram, vänster bak !


   

 

Huvud tiken 

 

  Nacke tiken

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva Andersson - 17 december 2013 21:01


En riktigt God Jul & Gott Nytt År önskar vi er alla ! Tack alla valpköpare för att ni alltid ställer upp på ALLT !! Det värmer en uppfödares hjärta ! Ni kommer från Norr och Söder , ingen tvekar att åka !! Helt otroligt !!Vilket engagemang ! Vi s...

Av Eva Andersson - 9 november 2013 20:53

Vett knappt var jag skall börja ! är ju väldigt länge sedan som jag skrev något ! men med fyra hundar hemma så räcker inte tiden till helt enkelt ....  Det är full fart från morgon till kväll , puh......och mera där till ! känner mig sleten och trö...

Av Eva Andersson - 22 mars 2013 18:45


Ja det gör dom och fort går det ! nu har c-barnen fyllt 11 månader ! tycker inte det var länge sedan dom låg här i valplådan !!  Ni undrar säkert varför jag inte bloggar så ofta ?? jag hinner inte ! sista tiden har jag varit så himla trött på kväll...

Av Eva Andersson - 2 mars 2013 18:12

Kommer på mig själv att det går alldeles för långt mellan ggr jag bloggar ! tiden räcker helt enkelt inte till ! så ni som inte är med i facebook !! Sorry !! Dom senaste veckorna har varit jobbiga , men jag tycker ändå att det gått väldigt bra med ...

Av Eva Andersson - 3 februari 2013 18:24

Är det bara jag som får vårkänslor redan ? Så underbart härligt att det är så mycket ljusare på dagarna !! Man hinner ju så mycket mera känns det som !! Här går dagarna i rask takt och det är ju inte så att man direkt sitter och pillar sig i nave...

Ovido - Quiz & Flashcards