Direktlänk till inlägg 21 maj 2012

4,5 v!

Av Eva Andersson - 21 maj 2012 13:08

Dom små växer så det knakar !! Här går det undan ! Nu börjar det bli jättekul !!Här kommer lite bilder på huliganerna !! Mera stående bilder skall vi försöka få till i slutet  av veckan !

               

 
 
Ingen bild

Sandra

23 maj 2012 17:38

Hej !! Ja de är ju tur att vi redan har våran prisessa,annars hade jag nog inte kunnat motstå dessa godingar:)
Vi får tacka för titten!!!
Vi hörs o ses.Kram

Eva Andersson

23 maj 2012 20:39

Tack själva , kul att ses !! och Basta är ju en riktig liten sessa pessa !!! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva Andersson - 17 december 2013 21:01


En riktigt God Jul & Gott Nytt År önskar vi er alla ! Tack alla valpköpare för att ni alltid ställer upp på ALLT !! Det värmer en uppfödares hjärta ! Ni kommer från Norr och Söder , ingen tvekar att åka !! Helt otroligt !!Vilket engagemang ! Vi s...

Av Eva Andersson - 9 november 2013 20:53

Vett knappt var jag skall börja ! är ju väldigt länge sedan som jag skrev något ! men med fyra hundar hemma så räcker inte tiden till helt enkelt ....  Det är full fart från morgon till kväll , puh......och mera där till ! känner mig sleten och trö...

Av Eva Andersson - 22 mars 2013 18:45


Ja det gör dom och fort går det ! nu har c-barnen fyllt 11 månader ! tycker inte det var länge sedan dom låg här i valplådan !!  Ni undrar säkert varför jag inte bloggar så ofta ?? jag hinner inte ! sista tiden har jag varit så himla trött på kväll...

Av Eva Andersson - 2 mars 2013 18:12

Kommer på mig själv att det går alldeles för långt mellan ggr jag bloggar ! tiden räcker helt enkelt inte till ! så ni som inte är med i facebook !! Sorry !! Dom senaste veckorna har varit jobbiga , men jag tycker ändå att det gått väldigt bra med ...

Av Eva Andersson - 3 februari 2013 18:24

Är det bara jag som får vårkänslor redan ? Så underbart härligt att det är så mycket ljusare på dagarna !! Man hinner ju så mycket mera känns det som !! Här går dagarna i rask takt och det är ju inte så att man direkt sitter och pillar sig i nave...

Ovido - Quiz & Flashcards