Direktlänk till inlägg 7 juli 2012

Här rinner veckorna iväg !!

Av Eva Andersson - 7 juli 2012 21:18

Oj oj ! Fyra veckor  sedan jag bloggade !! Oops hur gick det till ??

Här är det full snurr från morgon till kväll !

Alla barn är levererade förutom Cung som åker nästa vecka ! Kicki har inte haft semester förrens då ! Och det är ju jätteviktigt att få en bra start så då fick Cung stanna kvar lite extra här !

Han är jätteduktig , väldigt följsam , bra med kamp & Jakt !!    en riktigt trevlig valp !!

Idag har han fått följa med ut i skogen en liten tur , vi kollade efter lite svamp , somd det var gott om men ganska torra trots allt regn som har kommit !! skumt!! han gick fint i kopplet förutom några korta stopp då halsbandet kliade !! Usch !!

Han gick och bar på en kotte , stolt som en tupp !!  

Mycket svamp hittade vi inte !! eller ja vi hittade men dom var så små !! men ändå skönt med en tur i skogen !! älskar lugnet !!

Har fått rapporter från alla ägare till barnen och allt går bra !! Härligt !!

Skall bli fantastiskt kul att få följa dessa barn !!

Anna med basse bus har också varit här en sväng , vilka trevliga dagar vi hade bästa Anna !! lite pengar gjorde vi av med också !! Nice !!  Så underbart att få träffa Basse vilken trevlig hane han är !! Puss på näsan go unge !!!

Här kommer lite mixade kort !!

Njut av sommaren alla !!

                 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva Andersson - 17 december 2013 21:01


En riktigt God Jul & Gott Nytt År önskar vi er alla ! Tack alla valpköpare för att ni alltid ställer upp på ALLT !! Det värmer en uppfödares hjärta ! Ni kommer från Norr och Söder , ingen tvekar att åka !! Helt otroligt !!Vilket engagemang ! Vi s...

Av Eva Andersson - 9 november 2013 20:53

Vett knappt var jag skall börja ! är ju väldigt länge sedan som jag skrev något ! men med fyra hundar hemma så räcker inte tiden till helt enkelt ....  Det är full fart från morgon till kväll , puh......och mera där till ! känner mig sleten och trö...

Av Eva Andersson - 22 mars 2013 18:45


Ja det gör dom och fort går det ! nu har c-barnen fyllt 11 månader ! tycker inte det var länge sedan dom låg här i valplådan !!  Ni undrar säkert varför jag inte bloggar så ofta ?? jag hinner inte ! sista tiden har jag varit så himla trött på kväll...

Av Eva Andersson - 2 mars 2013 18:12

Kommer på mig själv att det går alldeles för långt mellan ggr jag bloggar ! tiden räcker helt enkelt inte till ! så ni som inte är med i facebook !! Sorry !! Dom senaste veckorna har varit jobbiga , men jag tycker ändå att det gått väldigt bra med ...

Av Eva Andersson - 3 februari 2013 18:24

Är det bara jag som får vårkänslor redan ? Så underbart härligt att det är så mycket ljusare på dagarna !! Man hinner ju så mycket mera känns det som !! Här går dagarna i rask takt och det är ju inte så att man direkt sitter och pillar sig i nave...

Skapa flashcards