Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Eva Andersson - 2 mars 2013 18:12

Kommer på mig själv att det går alldeles för långt mellan ggr jag bloggar ! tiden räcker helt enkelt inte till ! så ni som inte är med i facebook !! Sorry !!

Dom senaste veckorna har varit jobbiga , men jag tycker ändå att det gått väldigt bra med två hanar som suktat efter löpande tikar att para !!   

Cumo har faktiskt fallit in i flocken och rangen på ett ganska bra sätt , även om han har fått en hel del däng av Ambos , dock inte på ett osjysst sätt !! 

Tänk vilken hjälp man har med en äldre hund !!!  Ordning & reda !!

Det låter ju ofta mer än vad det är .....

Annars rullar allt på precis som vanligt , man tränar hund för glatta livet !! 

jag försöker få lite hyfs på Cumo , han bara ÄLSKAR folk och andra hundar !!! Och visst har det blivit bra mycket bättre , men det finns fortfarande en hel del att jobba på !! 

Allt är klart med Mht för c-kullen !! Härligt !! Pm kommer tids nog !! 

För er som vill så får vi låna Rolfs hus igen för en billig penning !!

hoppas att ni kan stanna dagen därpå så vi kan träna lite också , skulle vara väldigt kul !!

Jag ränknar ner dagarna tills röntgen !! hua vilken pärs !! Vill veta NU !!!Ni som inte har beställt tid , gör det nu !!

Själv skall jag röntga Cumo på års dagen !! har alltid röntgat tidigt !! vill inte vänta !!Jag skall röntga på mitt favorit ställe och hoppas att det blir samma bra resultat som det har varit tidigare !! har bytt ställe en gång , då blev det fel ! Så nu återgår vi till samma igen !! Och HOPPAS på stor TUR !!!

Här kommer lite bilder på dogsen !! ha det !!  

Första bilderna är på Cumo Pumo ! 10 månader!!


     

Mor & son !!


 

Söta Cherrie !



Mattes allt , min Prins !!

   


Ovido - Quiz & Flashcards