Alla inlägg den 9 november 2013

Av Eva Andersson - 9 november 2013 20:53

Vett knappt var jag skall börja ! är ju väldigt länge sedan som jag skrev något ! men med fyra hundar hemma så räcker inte tiden till helt enkelt .... 

Det är full fart från morgon till kväll , puh......och mera där till ! känner mig sleten och trött , Cumo har fått en ovana att väcka matte väldigt tidigt varje morgon och ni som känner mig , vet att jag är INGEN morgonmänniska och kommer aldrig att bli!!  Så nu försöker jag att få bort detta snarast !! Annars har sommaren rullat på i  en väldig takt ! C-barnen har varit uppe på Mh / röntgen med ett mycket bra resultat !! Duktiga gulliga ni !! Stolt uppfödare !!! 

med Cumo hemma igen så är det som att ha 3 dampbarn minst !! han är en handfull hund !! men satans bra ! vi kommer närmare och närmare ordning & reda, spåret blir bättre & bättre !! har lagt mycket så kallade IPO spår till honom och lyckats få ner tempot på honom , tack & lov !! vet inte hur många par handskar jag har slitit ut på honom ....Lydnaden går han hur fint i som helst, han  älskar att jobba , mera , mera .... kan jag bara få ordning på platsen så kan det här bli hur bra som helst !!! För er som ínte är med i faccebok så kommer här några bilder på odågan !!  han är otäckt lik mamma Ina i allt ! här kör vi på hela dagarna finns ingen bott på dom .... Ni skall alla veta hur stolt jag är över att ni förvaltar era hundar så fint , det värmer mitt hjärta !!! Ni som väntar på valp efter Ina Fina Ballerina , jag har tyvärr inte hittat någon hanhund som passar  , letar för fullt....men inget i dagsläget så vill ni vända er till någon annan så har jag full förstålelse för det !   det här med avel är inte enklet ....

     


Ha en fortsatt trevlig kväll !! Kram från urhemmet   



Ovido - Quiz & Flashcards